Dålig uppdatering.

Hallå! Har inte bloggat på ett litet tag nu! Orkar inte.. Iaf, de senaste dagarna då jag inte bloggat har jag umgåtts med Talar och Sara ba.. Var bland annat i stan o såg Chrs medina och hade askul. Och sen spenderat dagarna hemma hos mig och haft det fett kul! Underbara tjejor! Iaf.. Var i skolan idag, och ORMAR finns det massor.. Känn dej träffad. FALSK. Men ska inte ta upp mer här på bloggen. Ska snart åka med pappa för att hämta mamma från jobbet. Bloggar mera senare. :)
lite bilder från stan:




Meeeeedina, undebrar röst!

Fick mede mig den här sjortan från stan också.


Fråga inte.


Kommentarer
Postat av: sara

diänäää.. säg till om du blev sur på mig elr så!

<3

2011-11-29 @ 17:54:01
URL: http://sarasmile.blogg.se/
Postat av: din pappa

kaj troru jag menar nåt? du vet inte ens va som har hänt.

kände du dig träffat? tönt :*

2011-11-29 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0