DIANA OCH LIZA HÄR BITCHES!

SO DONT FUCK WHIT US! Haa shabbab de antar kriminell här. MuckA INTE MED ANTAR HAA annars komemr med min toffla. Iaf diana sitter o sitter o sitter o pillar med sin navel. Iafall de skola imorron och jag kommer spy o spy o spy. Diana märkte nu att fingret luktar, pga naveln. SHABBAAABABABBAABABABAB...jag ska berätta lite om min dag. eee shabbab lyssna idag jag vaknade o sen åt marabou daim choklad till frukost ee o sen jag kollade på tv, jag kollade awkvard ee o sen började kim kardashian ee o sen min pappa gjorde falafel med sallad o bröd o skit ee o sen diana ringde mej o sa kom hit o nu sitter jag ee kan ni..ee o nu vi sitter här o hjälper varandra att peta i naveln acch vad  de luktarrr...ee o snart vi ska be för att våra ögon har blivit saddam, visste ni att bin laladin var min darfar...ee mohammed mohimid bil sakata kom in i bilden och han o diana gifte sig och fick barn som liknade braka oboma. hallå shabbbabkebab vet ni att jag kan flytande kinesiska? kolla: shung cin cin can guru pusiskata koti koti koti kata kötöt kokohuree...piska mume hara bule kottii ha.. Kolla shabab jag kan en ramsa! Lyssna, to ta tota totatota intel ebnel charmotna! AHAHHAHA toatatatatattatt.... Kolla shabababababab, jalla shabbab ni får lyssna mer på mig igen i nästa inlägg, jag ska gå o pilla på min kille nu o diana ska hjälpa mej,shabababababababsmamamamamamamama koti koti kotaaaaa ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHH ACH!!
JALLA  DIN JÄVLA SNÅLA TURSHI PURTCH! DIN JÄVLA PIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTCCCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0