Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inget å skriva om, och igår hade jag typ inte tid med bloggen, först vakna jag vid 10 och sen vid 1 kom Mariella till mig..Fixa hennes hår för att hon skulle på förlovning, och sen drog hon hem.. Efter hon drog hem drog jag till Farbror, där vissa av pappas sida var där. Sen vid 6 åkte jag och familjen hem.. Då kom mina tre små kusiner hem till oss, för att sova över... Eftersom deras förldrar hade förlovnings fest.. Så från 6 till gud vet till vilken tid, har jag spenderat dagen med den här gull ungen...
Och idag då? Vakna vid 8 av att ungarna springer runt i huset.. Katastrof! Och sen Åkte vi hem till dom småttingarna. Och så nu sitter jag här med Mariella och ska snart kolla på alla twilight filmer imför breaking down, om ni fattar?
Sen så blir det aprach till lunch :thumup:
Vet inte när jag kommer hem, men om det inte blir sent så kanske jag hinner blogga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0