Fredagsmys

Hallå sötisar! Har haft en skön dag med tjejorna, Maria, Celine, Andrina och Talar.. Först,,, Kom Andrina och Celine förbi mig, tog på mig och sen drog vi till Talar och vänta på att hon skulle fixa sig.. Sen drog vi till slotter och köpte gottigott, och sen raka vägen hem till mig. Vi satt ii mitt rum o hade as kul! En dag värd att minnas! De drog för en stund sen.. Vi planera även vår söndag! Vi ska dra till stan för att kolla på chris medina (ni vet han som sjunger) -.- Han kommer vara vi kringland (trorja) Vid halv 1, så va där för det kommer jag... Iaf, har fåt ett brev för att mina skolfoton är framme, så ska se när jaag kan hämta dom fotona också.. MEn ska sitta vid datorn nu. Hoppas nni har haft en skön fredag, för det har jag! Muah!


Åååååh sommar! Sara, Talar, kommer ni ihåg? Skönast minnerna med er! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

k!!

det ska vara en bild på oss tjejerna, inte bara talar.. och sara :( / nina

2011-11-26 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0