GÅRDAGEN OCH IDAG

IDAG: Godmorgon sunshines! Vakna 10 utav att min mamma tvinga upp mig. Från dess har jag bara suttit vid datorn och kollat tv, Sen har jag duschat. Vet inte vad ja ska göra idag.. Antinge kommer sara o mariam till mig (Ska kolla med liza också) Och sen hittar vi på nåt, eller så får dagen komma som den komma..

IGÅR: Igår, Vakna, chilla, och sen vid 3 kom Mariam och Sara till mig.. Vi fixa oss och sen drog vi till elmas födelsedag! Vi kollade fört på film, Mady lane (tror jag den heter) Iaf, den var grym, fast sluta dåligt. Drog hem lite tidigare, typ vid 7 för att hade kusiner hemma, farbröderna och deras familjer, De drog hem väldigt sent så hann inte blogga..

Ni ska få bilder från födelsedagen, men väntar bara på att Maria och Mariam ska ladda ner de från deras bloggar så tar jag de också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0