Min dag:

Jo den börja såhär, Vakna tog på mig och drog snabbt hem till Andrina för att lämna en tröja till henne. Sen drog hem, fixa mig för att möta min kk! Haha, Asså gud vad roligt jag har hafft det idag,Träffa också på Elma och Magdalena. Senare satt vi med Gabi L. Kul hade vi det, Och Andrina: JO HAN SKA TA DIG TILL BALEN MED HAN, MOHHAHAHAHAHA, OCH TALAR EN SAK, KRIGET ÄR INTE ÖVER! VÄNTA TILLS SKOLAN BÖRJAR! MOHAHAHAHAHAHAHA!
Jo ni som undrar vad jag menar med det jag skrev, det är att.. Jo såhär liggere till, TALAR OCH ANDRINA, Gick till en kille i min klass o sa, du ska bjuda den här tjejen till balen o grejer! TRO MIG MIN HÄMND KOMMER PÅ ER! Iaf, ska nu till mitt. Efter en lång och skön dag med Liza och Gabi, Fick jag sällskap hem av Talar och Andrina.
Och nu sitter hemma, och är helt galen arg på Andrina och Talar, Ska tänka vad jag ska göra med Talar, för nu är jag klar med Andrina...

PUSS

Spenderat dagen med denhär sötnosen!

Kommentarer
Postat av: liza

ta borrtt, lägg en annan bild snälla!, du förstörde nyss min dag med den här fula bilden på mig!:(

2011-11-04 @ 22:22:46
Postat av: Drottningen Talar !

MOAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAH , älskarrej också! våga göra ngt alo du kommer ångra dig speciellt om det e ngt med den här personen "D" Kommer aldrig förlåta dig mohahaha <3

2011-11-05 @ 00:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0