Ny header o design.

Som ni ser så har jag skaffat en ny header och design, sj så blev den ok, blev nöjd med designen men inte headern, igentligen så skulle det bara vara en bild, men ja den blev som den blev. :) Vad tycks?

Iaf, ska bäretta vad jag har gjort efter jag kom från skolan.. Drog ju till Andrina, där var jag med min mamma. Satt vid datorn, och fixa headern o sånt, och sen vänta ja på att Andrina skulle fixa sig så vi kunde dra till Elias fest, som var i "min" lokal, han hade födelsedagsfest, så jag o Andrina gick o gratta han. Där träffa vi massor med skönt folk, var där i nästan en halv timma och sen drog jag och Andrina hem igen. Så nu är jag hemma. Ska in i duschen snart, men först så ska jag kolla in min händelsetr i facbook.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0