Skoldagen, och sen till sko o hämta mamma från jobbet!

Hallåååå där!
Idag, en vanlig skoldag, kan man säga.. Hade hörförståelseprov på engelskan, och den sög boktavligt talat.. Gick skit för mej! Hatar hör skit. Iaf, sen efter skolan satt jag, tjejerna, och killarna kvar i skolan och hade kul :) Kom hem, åt, kolla på tv och sen åkte jag och pappa för att hämta mamma från jobbet. Tog också en runda till Sko, och kapphal.. Fick med mig ett par sockor som jag är kär i !
Orkar tyvärr inte lägga upp bild på dom, lat -.-
Men just nu da, väntar på att popcornet ska bli och sen blir det att kolla på friends whit benefits... Gammal kanske? Men har alltid velat kolla på den, fast har inte haft lust, så äntligen ska jag kolla på den................... Själv :(

Kommentarer
Postat av: sara

aaccchh! så fiiin!

2011-11-22 @ 17:39:54
URL: http://sarasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0