Fritids

Tjenare! Kom från skolan för en liten stund sen, fick slute en lektion tidigare :) Sen fick jag sällskap av fatima, maria och andrina hem.. Idag blire att dra till fritids o jobba! Men bloggar mer när jag kommer hem..

Igår va jag med klassen i naturskolan, hade skit kul! Fast äckligt vare, bilder kommer senare.. Hinner inte laddaner de idag för ska dra till fritids om 10 minuter.. Ska hinna fixa mig nu, så vi ses!
PUSS




Bästa människor :* (Och ja de bomba mig.)







Fidel vill vara me o ta bild :D







Vår misslyckade eldgrej :(




Hon höll längggggggge på med den där skiten..




AAAAAACH mitt håååååår :*


TACK FÖR EN SKÖN DAG BEJBISAAR!!

Kommentarer
Postat av: sara

du skulle lägga ut alla? (a)

2011-10-26 @ 16:03:49
URL: http://sarasmile.blogg.se/
Postat av: Mariam

Aa eller hur? De här e nt alla:O

Meen skiit sköön dag ;D ;*

2011-10-26 @ 21:22:07
URL: http://mariiiiams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0