Stark är den som ler åt sina svagheter , den person som hjälper andra ist för att kränka folk.

Hejsan! ett tag sen , ää typ.
ja vne vrf ja it bloggat? de ba blev så.
menmen , vi kan börja mä gårdagen..
Drog t skolan som vanligt, kom hem åt sen drog ja hem t nina o vi rörde oss mot  fritids.
Där  fick vi lära oss
om självförsvar, sjukt bra & kul hade vi också.
När vi hade varit där ett par timmar så var ja tvungen att tagga hem, fick sälskap av nina.
Hon ville ta en runda t plan , så vi tog en kort runda & snacka.
Kom hem, titta på Tv .. o så somna jag vid 9 - 10 tiden , fett skönt.
Och så vakna jag idag , hähä.
drog till skolan som vanligt igen , Två lektioner sen sluta vi.
halvstudiedag, hade vikarie också.
Efter skolan satt ja ute mä tjejerna, fick sälskap på väg hem. Utav Karolin & Kassandra .
Nu har påsklovet börjat jue , fett roligt. eller inte -.-
ajaa, händer väll inget speciellt idag. Det verkar inte så men vi får ser.
Hör av mig om en stund, ska gå o tjocka mig mä mamma's nybakade kakor . Hähä.
puss.
min bäjbo, för ngn timma sen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0