A hej,

Godmorgon! Här sitter jag å bloggar när jag lagt lösen påren.. A jag vet inte varför jag gjorde det. Hade bara damp. Och har det fortfarande. Vet inte ens varför, man blir bara trött på folket hela jävla tiden. Falska människor, Falska VÄNNER.
Har ni nångon kännt den här känslan när en vän gör något dumt mot er, ni vet säkert hur det känns. De flesta iallafal.
Förlåt för att jag tar ut det på bloggen och ni får ett tråkigt inlägg, vilket ni får varje dag iallafal , Men vem fan bryr sig? Ska jag svara på den frågan? NEJ inte jag!!! I dont give a fuck, OK
.
Vill tacka gud för exakt ALLT. Allt han har hjälpt mej med! Han är den underbaraste som är skapad! Jag älskar han mer än annat!! Gud, du är mitt liv, min värld, ALLT. Utan dig inget jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0