AGodmogon!

Godmorgon alla! Vaknade för en stund sen och kollat på teenmom och chattat m nina. Intressant, javisst! Annars igår, så var jag och Talar hemma hos Nina, och ni anar inte vad vi ihelsicke gjorde (OMG) HAAHAHAHAHAHAH dör jag av garv nu, JA.... Vi typ "Skypade" Nåja inga mer detaljer där. Asså hahahahaha. Drog hem, chilla och senkom Maria vid halv nio till mej och vi typ satt och snacka om bitchor lite, kalla mej skitsnackare men dome så, ååååh...
iaf, Hon drog vid 10.15 tror jag, och sen så skypa jag hela kvällen tills jag la mej...
Så Intressant inlägg, dör. Läs inte annars bitch.
Annars så vet jag ite vad jag gör idag, inga planer. dagen får komma som den kommer, ska nu äta fruckost annars
puss
Har en vana att lemed tänderna just nu, åh inte bra alls, fuck.
Från igår föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0