Ahallå

Har precis kommit ut från duschen. Annars har min dag vart ganska bra faktist. Började med att varit i skolan, hade idrott som var skön, tjejerna hade gympasalen för sig själva, så det vart kul. Hade också enelska redovisningen i dag som gick okej, valde att berätta den inte först utan efter, så är stolt dära. Fick missa sita lektionen (so) För att dra till ortoped, fixade nya sulor till foten min och sen mötte jag upp mamma i stan. Gick och kolla bikinis men nejnej, inget jag gilla i Hm, Och nej jag orkade inte gå in i andra affärerna. Så a. Drog hem, hjälte mamma med att städa, åt och sen dess har jag suttit vid datorn och duschat. Borde nog ta upp fysikboken och läsa lite, men det får vänta om jag orkar. Wel, ska nu sitta vid face, platta håret och sen KANSKEEEEE läsa fysk.
Pussis
Snacka m sara ida, som gick bra :)
ANTECKNA DIN STALKER. Avundsjuka skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0