Ångra aldrig något som en gång fått dig att le!

har inte pallat blogga , men nu gör ja dä lite snabbt.
Igår vart det shopping , fick mä mig massa kläder! sen vart det fika o käk ute , sen var vi hemma typ 8 eller nått sånt!
Idag vakna vi åt o drog mot stan igen fick mä mig några plagg igen , sen vid 6 tagga vi hem t kusinernas farmor . Vi satt där t 7 sen tagga vi o hämta upp syrran som va mä vännerna . O därefter hemmåt käka , o sen satt o myste framför Tv:en . Melodifestivalen var ju på gång. Vi kolla på halva typ sen tagga vi ut o gick/joggade . Fett skönt juh härligt väder. de blåste lite menmen vi överlevde juh.
o nyss kom vi hem o nu sitter vi o tittar på Arab Idol . Senare vet jag inte vad som händer.
Juste åker hem imorrn tar tåget härifrån typ 7 halv 8 o sen e vi framme kvart i 9 , hinner varken träffa vännerna lr bäbisen. FanFanoFan.
Menmen , e faktiskt skit nöjd med mina köp . men orkar verkligen inte ta kort
Hehe , men nu tänker ja kolla klart . Bloggar senare pözz.
//T
Har ni sett?! FAN OCKSÅ OM DE E SANT! DET FÅR INTE VARA SANT. jag har inte fått nått samtal , SÅ DET FÅR INTE VARA SANT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0