Besviken

Tänker bara skriva av mej lite, läs inte om ni inte vill.
Alltså, du har kille, okej, jag vet!
Varför, säg mej varför du inte kan säga det till mej när JAG frågar dej.
Varför. Varför ska du vara helt tyst och ta ner ditt huve när jag frågar dej.
Grejen är, du och jag kunde snacka om sånt här en gång i tiden.
Men nu när jag är ute så kommer min brud och snackar med mej, och jag står där,
helt dum i huve, känner mej så äcklig, att den här tjejen som du varit nära med i ett par veckor visste om det, men inte jag som har varit "nära" märej sen i sommras?
Asså.
Kolla gott folk, ni tror nu att jage sur över ett sånt här litet skit.
Men nej absolut inte! den här tjejen var som en "syster" för mej.
Trodde hon kunde berätta sånt här småsaker till mej hurlätt som helst.
Asså, fyfanva äcklad.
Har precis vetat att du inte bryr dej längre,
så nu vet jag vad jag ska säga å inte säga!
Vet nu hur jag och du e med varandra!
vet nu hur vi hanteras.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling man kan inte bli systrar över en ''sommar'' som du sa det.

Tjejens riktiga sida kom ut, det är nu att acceptera den - nina

2012-03-24 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0