Boys in movies are just so better.

sitter mä Jakob , på SO:on o ruttnar , lr aa han sitter o läser om vår redovisning på torsdag nästa vecka o ja typ bloggar  o så bombar ja cameran.
jupp , ja bråka precis med läraren . Inte alls min favorit lärare längre!
fett störande , hone för petig.
aja sak samma , slutar tydligen 3 o sen taggar ja direkt t fritids . hinner inte ens hem för att käka ( aa jage fett hungrig) skolan's mat är för för blääiig.
jajaja ja vill äta  ute , men kärrringen karolin vill inte äta mä mig , vill du? aa du . du där! ring mig då...
assså uft sa någon tråkigt!!!
menmen har bara No:on kvar sen slipper ja helvettet! är ja den ända som tröttnat på den här skolan , vill byta . helst t en svenne skola , asså där det finns många svenskar. fett skönt! måste snacka mä mami om dä.
aja häydö ja har ont i huvet så bajs .
'
för typ ngn min sen.
hade musik som första lektion , den varade i typ två timmar.
oo aa ja hade tråkigt o var tvungen att ta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0