Dagens dröm .

Min dröm idag, ååh de är bara obeskrivlig!
Allt började med att ja tänkte för mkt på bilden jag la upp i mitt förr förra inlägg , den om att Justin ska va här i sverige på liseberg o dä.
Aa ni vet va ja snackar om .
Iallafall  , ja satt o tänkte på dä hela natten fick mess om det osv.
Så jag var helt insatt , fastänn att jag vet att det inte är sant . Tror inte att justin skulle ba göra 15 tjejer lyckliga medan det finns 9023092405 andra tjejer här som dör för han , Men så klart inte lika mkt som mig men aja.
Kom t saken nu Talar , nu ska jag försöka beskriva drömmen dårå.
Det började med att han skulle ha konsert här i sverige , men jag fick inte dra dit utav mina föräldrar .
Så jag satt o grät floder hemma. Efter en stund ser jag någon komma fram med ett kuvert , jag öppnar det o gissa vad som ligger där? jo Konsertbiljetter .
Jag blir så klart ÖVERLYCKLIG .Hoppar runt o aa , sen är jag bara där helt plötsligt.
Man ser Justin kliva upp på scen , han pratar.
Men jag regerar inte ens som att det inte var ngt speciell som hände , asså jag var i chockläge .
Justin börjar gå runt o krama de närmsta , asså de han nådde t (jag stod ju direkt vid scen ) han har gått runt t alla nu , o så kmr min tur. Han kommer fram t mig ser mig i mina röda svullna ögon . (och aa jag vaknade verkligen med mörk röda ögon idag på morgongen , ja kanske grät på riktigt men kände inte det)
han kramade om mig så jävligt hårt , asså det kändes verkligen som på verkligheten.
O så fick jag en puss på kinden , o så fortsatte han sjunga. efter det så hamnade vi bara hemma hos mig.
Jag bådde ju ftf mä mina föräldrar asså jag var ung, vi kramades hela tiden! som att vi var ihopklistrade .
Sen så hade mamma o pappa en säng som var sjukt stor , asså typ 30 pers fick plats på den.
Vi låg i mitten av sängen kramades o somnade i hans famn.
Fan vilken underbar känsla ... GUD :'( , vaknade idag o kolla direkt bredvid mig ... ingen var där . men det kändes verkligen verkligt!!
så jag vakna drog in o duschade direkt! , mår alltid bra efter duschen .
O sen tagga jag ner o åt o nu sitter jag här o bloggar.
Jag har faktiskt kvar lite rött i ögongen , kanske kan fånga dä på bild så får ni se.
Asså jag verkligen älskar hann.SNÄLLLASNÄLLASNÄLLA GUD låt mig få se han!!!!
Ditt leende dödar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0