Don't give up, be yourself. Cuz life is too short to be someone else.

helloooww.
ligger här hemma på soffan efter en okej dag.
hade skit kul på de sista lektionerna (idrott&slöjden.) eftersom att ja håller på mä en grej! en bild av min älskling o min blivande man Justin ni får se de nör de är färdigt. hähä, de andra lektionerna  va ba ok förrutom när ja vart färdig med min eng. redovisning... lr aa jage färdig med texten o så men ja redovisar på tisdag.
Oo juste , ja nämnde förrut om SO redovisningen som jag hade missat.. fick ta igen igår! o jag kan säga att det gick sjukt bra, bättre än förväntat.
aa, efter skolan satt ja utanför skolan med Diana o några klasskompisar t henne, aa t henne.
O så tagga vi hem. intressant snack på väg hem visst diän.
aja kom hem åt o så ligger jag här o tänker ifall ja ska tagga mä nina o tjejerna t heron o fira basma eller inte.
lugnt för mamma , jag vill , men ja okar inte o så inget busskort t sthlm.
Tvivel!!! :/
ajaa vi får se t 5 de då de ska tagga.
jani snartttt....
menmen vi hörs senare hade så bra.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0