En svartsjuk tjej gör bättre undersökningar än FBI.

Dryga människor som påstår att jag är dryg medan de är dryga.
De påstår att jage kort medan de är kortare.
De kallar sig själva för hundar! de jagar bollar.asså haha.
Drya människor som påstår att jag inte har ngt liv, vrf snackaru mä mig ifall ja it har liv? jo eftersom att det samma gäller dig.

Hahah asså ta åt dig! , gott folk. Jag drev bara! :)
Som ni vet så var jag hemma hos diana, fixa hennes läxa .
Drog ut med sara, som drog direkt.
Drog hem, o led som en ja vne vad.
kortfattat så har det varit en super tråkig dag!
min mage har skapat sjukt mkt prob! blir det inte bättre imorrn så blir det ingen skola. Blir läkare för min del.
Hoppas det blir bättre vill inte missa mer utav skolan. har missat skit mkt de senaste veckorna.
Men aa det känns mkt roligare att blogga nu! jag vet inte vrf.
har kanske nämt att ja skulle redovisa om några Gudar tsm med en kille i klassen , sen torsdag.
Jag var inte här så det har inte blivit av, jag vet inte när jag ska göra det! hoppas att det inte är imorrn för jag har verkligen inte tränat.
Inte så bra på att minnas långa texter. Måste jobba med det!
Menmen vi hörs senare lr imorrn, puss så länge!
ja o min blivande man!
love.

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack detsamma! :)

2012-03-27 @ 00:05:16
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0