fuck alla som leker att dem bryr sig om en när dem inte gör det..

Godmorgon!
hoppas ni sovit gott? det har ja gjort..
ingen heron blev det igår, men utgång med tjejerna vart det för min del.
efter inlägget ja skrev så kom diana t mig o tagga ut mötte upp tjejerna o luffade ut.
Men kul var det, mycket  skratt blev det.
jaja ,kom hem satt vid datorn en stund sen vid 9 eller nått så somnade jag o enda tills nu!
skönt skönt! har inte sovit bra de senaste dagarna .. somnat 2 - 3 o vaknat 7 till skolan. inte alls bra.
menmen , nu blir det att ligga här en stund till .
vi hörs senare .. hoppas jag.
puss.
Du tror att jag mår bra och att ja inte känner ,bara för att jag bär på ett leende,men inom mig är det krig.
det kan du ge dig på.
att försöka glömma någon man älskar är för jävigt svårt.

Kommentarer
Postat av: Hemlis

Sean banan kmr till Södertälje idag kl 4, han ska sjunga oså :D Najs va? Kom dit! KRAM

2012-03-31 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0