"GET OVER HIM" Yeah okay. Trust me: if I could, I would

Godmorgon!
Dagen börja ganska dåligt, hoppas den inte fortsätter så.
Min mage kommer explodera i tusen bitar, jag är seriös.
Det gör fett ont fuck life typ.
Menmen , sitter ny duschad o skypar med diänä .
Ska tagga t henne snart , ska ba fixa mig o så..
vi sitter där en stund , fixar en grej sen vid  4 tiden taggar vi nog ut.
behöver verkligen frisk luft, önskar att ja kunde hälla VARMT VARMT vatten över min mage just nu. Fett skönt det skulle vara.
menmen nu ska ja börja fixa mig, vi hörs senare .
Pöss.
...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt?!??!??!?!

btw. söt bäbis

2012-03-26 @ 14:22:13
URL: http://aandrinabenjamins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0