Gud har ingen telefon, Men jag pratar med honom. Han har ingen Facebook, Men han är fortfarande min vän. Han har ingen Twitter, Men jag följer honom!!

•Gud ger inte dig alltid vad du vill ha, men han ser till att du har det du behöver !
•Don't Give up on GOD cause GOD won't give up on You!
•Livetdet kan vara fullt av bekymmer, men Jesus bär oss hela vägen hem. Han är alltid med, i alla situationer och räddar och styrker.

Jag är fin för du har skapat mig.
Jag är dyrbar för du älskar mig.
Skön är jag i dina ögon, 
en ädelsten i din hand. 
Därför kan det kvitta 
om någon säger att jag är värdelös och dum. 
In i mitt hjärta viskar du sanningen, 
att jag är värd mer än guld. 
Jag är din ögonsten din hemliga skatt. 
Du är glad att jag finns till. 
Jag vill tacka dig så länge jag lever 
och aldrig glömma vem jag är fadern min.



//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0