Har ni sett?

Har gjort lite nya kategorier? Har tänkt på att göra lite till men det får vänta .. Har tydligen gjort, "Dianas inlägg" "Talars inlägg" och så "Vad jag tycker" (Jag och Talar.) Kanske skulle vara lättare att se vem som skrivit inlägget tänkte jag. Så gjorde en egen kategori till mej och Tal. Sen det där med "Vad jag tycker" De är ALLTSÅ VAD VI TYCKER. Så vi bryr oss inte om ni tycker vi har fel eller inte. Skriver bara av oss. Gjorde just den kategorin eftersom det är kul att läsa vad vi tycker? Eller? Jag gillar att läsa det i andras bloggar så tänkte göra samma sak. Lite ändring, inte bara om vardagvardagvardag.... Blir fett tråkigt också. Så vill ni läsa vad VI tycker så klickar du på kategorin "Vad jag tycker" Har lagt ett par inlägg. Talar borde därimot skriva lite til dära, vilket jag ska få henne att göra det. Tänkte annars att vi kan skriva"Vad vi tycker" en gång i veckan, kanske Talar en och jag en? Eller två inlägg av båda per vecka? Ska göra lite till ånna saker för att få "igång" bloggen lite.
Om ni nu vill att vi ska skriva  något intressant, så är det bara att kommentera!
Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0