Jag föddes inte för din skull o tänker därefter inte leva efter dina regler !

så jävla trött på människor man frågar hur det ligger t mä de , o man får ingen svar . herre gud jag e bara 1 o en halv timma bot ifrån dig ,o du struntar full ständigt i mig "det kallas för äkta vän dä" . Bläää är det ända ja kan säga.

GodmorgomGodmorgon , sjukt härligt väder här i norrköping .
Åååh man vill ba ut(fan att jag inte tog mä mig skinnjackan) , men vaknade  för en stund sen , fixa mig o sånt o nu sitter ja här o käkar frukost i väntan på att tjejerna ska fixa sig klart satt vi kan tagga ner t stan!
så dagens planer blir att shoppa , senare kanske vi hittar på ngt annant , vi får se.
Men nu måste jag käka färdigt , vi hörs när  jage tbx!
Ps. T Diana , diän ifall du inte vill att jag ska blogga här längre säg t så slutar jag!
// HÄydö TalarBieber
på tal om sanning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0