Jag vill finna dig, finna mig själv. Jag vill finna mig inom dig, jag vet inte vem du är jag vet inte vem jag är längre. Önskar att allt kunde bli som förr.

It's hard to forget someone who gave you so much to remember.
hej, dålig dag.
skola , efter de satt en stund o vänta på diana i skolgården med merna.
men ajaa.
kom hem åt o satt vi datorn, vid 6 tagga ja med nina t fritids.
Hade möte.
o nu e jag hemma o vill dö.
skit intressant vill ni veta mer.
jaag tänker fkng tvinga min morsha att flytta härifrån o jage seriös..
Jag vet att ni bryr er skit mycket. näe snarare ingen som bryr sig.
ää va mobbad.
aja hej.
fast än att det händer att ja vill döda dig när det gäller din damp sida.
Men jag älskarej mest ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0