Kallar ni er för mina vänner? Åt skogen med er, det ända jag kan säga.

Ahej! Har precis kommit ute ifrån efter att varit med mitt GÄNG!! Nej drev, ville ba att nån skulle ta åt sej, moaha.. Nej, men va ute med killorna och tjejorna en stund och bara satt å luffa. Satt vid grind som vanligt. Annars så träffa jag på mina VÄNNER också!! Så trevligt att jag såg dom springa så snabbt!! You run fast bitches! Puss på er!
Innan så vart jag och promenera rundan änengång!! Så jävligt stolt asså! Kom hem direkt efter duscha och drog ut..

Kommentarer
Postat av: sara

det roliga va att vi nt ens sprang, vi vände oss bara och GICK därifrån.

2012-03-11 @ 19:25:29
URL: http://sarasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0