minns du oss? Jag minns när vi va mycket yngre vi var så kära, gick aldrig igenom detta här vi var så nära...

vi kom först för vi var störst , och det gick så många rykten ,
men vi höll ihop för vi sket i vad dom tyckte,
jag och du en relation som inte hade något stop,
så mycket hopp om oss , jag ryser i min kropp,
så förälskade vi fick aldrig nog, alla testade men vi höll alltid ihop,
minns du våra dagar eller har du börjat glömma,
då vi var tillsammans o jaga våra drömmar,
du höll min hand o du släppte aldrig taget , alltid så sur nu innan va du en glad tjej.
Jag vill fortfarande ha, ha det vi hade,
du ska vara min maddam o jag ska vara mannen,
kolla mig i ögongen jag vet att du är rädd,
för du tror jag ska såra dig och lämna dig själv.
Men jag är ensam jag vill vara med dig,
jag kan inte leva med att se dig med en främling,
jag vill inte veta vem han är nej, vill inte se han bara testa en gång till,
så får du se att jag menar varenda ord jag säger , säg mig minns du oss,
för att det verkar som  du glömt bort,
tanken av att någon annanfår njuta av dig ,
tanken av att vi slutar, utan att slutgöra sagan,
tanken av att du inte vill ha mig gör mig galen,vill va den som åldras med ända ner till graven,
vill att du har mina barn i din mage, tvekar intedet minsta, detta är en glad grej,
du är en bra tjej ,men tiden förändrar saker,
har så mycket hat som plågar mig själv för jag inte har nån ,
det är mitt fel,för jag körde mitt spel.
fuckade mitt eget hjärta, berörde ditt mer ,skiteyy stunderna var så korta men så bra,
nu när du  är borta inser jag vem du va,men det är försent för att se det jag skulle ha sett,
trodde jag gjorde rätt, men ja borde gjort mer,
jag har sagt förlåt men jag säger det igen,
för utan dig i mitt liv vill ja hellre leva själv,
Men jag är ensam jag vill vara med dig,
jag kan inte leva med att se dig med en främling,
jag vill inte veta vem han är nej, vill inte se han bara testa en gång till,
så får du se att jag menar varenda ord jag säger , säg mig minns du oss,
för att det verkar som  du glömt bort,



en liten del utav underbar låt som jag hittade för en liten stund.
lite gammal med det spelar ingen roll.
fortsättningen kommer, orkar inte skriva ner det sista nu,
ska ta en frukt lägga mig o messa.
Vi hörs imorrn, Godnatt sötisar:)

♥.


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E - ♥

kör igång en frågestund, kika gärna in med en fråga, kram

2012-03-27 @ 04:49:43
URL: http://nathalieeevanzoelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0