OUT WHIT MY "GIRLS"

Hejhallå! Har idag dragit ut och tagit pause från tonnårsboken. Har ändå på mig tills på måndag, så passar på och drar ut. Andrina kom fört till mej, satt lite hära, fixa mej och sen så drog vi tlll Adwar, mötte fidel dära och så drog vi tre vidare till plan. Var där o snacka lite och sen drog jag och nina vidare till skolgårn. Där mötte vi, b, m, n, o R. MY GIRLS! Kom precis hem iaf. Imorn kommer föressten min man hem, eller idag jju, fast jag träffar henne imorn. Komme krama sönder henne har saknat henne fett! Imorn ät det änligen fredaaaaaag!! Uff va tiden går fort.
Sitter vid datorn nu, kmr görare framöver :)

Kommentarer
Postat av: Bassam

my girls? bars för due man eller? :D

2012-03-22 @ 20:41:44
Postat av: sara

diana, tonårsboken ska va klar till på fredag, inte måndag :p

2012-03-23 @ 00:43:59
URL: http://sarasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0