såret läks med tiden men ärret går aldrig bort.

Sa någon äcklad, jage så jävligt äcklad bläushblä . allasas du skulle hjälpa mig? heh lär dig vad det innebär med att hjälpa andra.

har inget o göra , ska dra o lägga mig snart men först så får ni veta vad som händer imorrn.
börjar med att vakna 6/7 fixar mig o de skitet o så börjar helvettet 8.40.
ser fula , äckliga , vidriga , falska människor där ända t 2 lr ngt då ja slutar .
Sen taggar ja t fritids där ja ska jobba enda fram t 5 , eftersom att jag it drog idag.
o sen taggar ja hemmåt eller så gör ja ngt med tjejerna , får se.
ja har äntligen lärt mig att använda min macbook lite bättre.
förstod mig inte påren från början , men nu börjar det rulla ;)
jäjä , men nu checkar ja in fb , skypeo luren o sen lägger jag mig , hoppas jag.
pöss & sov gott!
jupp , ja hade tråkigt.
GEEEEE MIGGGGGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0