ONLY YOU

Har vart i skolan idarå.
Liza kom och hälsa på, älskling.
Satt kvar med tjejorna och killorna efter vi slutat i skolgården.
Tills det börja regna då drog vi alla hem.
Planerna för idag är så oplanerade.
Vill ba ta ut allt jag känner
Och just nu känner jag att jag bara vill ta ut exakt allt
Bara snacka om EN jävla sak!
Allså det här är inte jag, har aldrig kännt så i hela mitt jävla liv.
Måste snacka med Tal.
Den ända just nu jag kan prata ut med.
Måste bara vara med henne idag
Får se
Puss

Kommentarer
Postat av: anilorak

sv: låter jobbigt du. själv har man det så kämpigt med matten :/

okej :D jag ska nog bara slappa ikväll^^

2012-03-30 @ 19:36:09
URL: http://anilorak.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall gå in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör.

JAg var lite skeptisk mot det dära i början, men nu efter 4/5 dagar så har jag tjänat ca 1300 kronor, och jag har typ inga läsare alls.. Helt otroligt ju :)

2012-03-30 @ 20:30:46
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0