TURKRUNDAN, AVKLARAD! SÅ STOLT...

Tjena!! Har precis kommit hem efter att gott hela turkrundan, eller för att göra saken lättare "Cooprundan"
Har powerwalkat hela med 5 härliga tjejor!! De första 15 minutrarna DOG jag, bokstavligen DOG. Kunde knappt andas! Men som tur var hade jag Sara bredvid mig. Nawie BABE. Tog annars på mej 5 tjockkoftor plus skinnjacka och vantar, dåligtdåligt! Blev för varmt! Efter vi gjort klart hela rundan gick vi in i skiftes och spela "äpplet" och sedan stretcha (stav) Så hela mina rosa mjukisar har blivit gegga -.- Kände mej som största kurden efter att gjort klart det....
Kom iaf hem precis somsagt och ska fixa sallad till mej, a garva på.
DIANA HAR BLIVIT NYTTIG BITCHEEES!!
Booob

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, imorgon kör vi igen!

kl 13.00 vid min port, sen när du kommer hem kan du vara med din familj! :*

2012-03-10 @ 02:08:07
URL: http://sarasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0