folk som kan räkna , vet att sex inte kommer först!

ååh så jävla jobbigt det här är skrev ett jävla inlägg men det publicerades inte!!
HejsanHejsan!
på började dagen med att vakna 12, sen med ett litet bråk som löste sig till slut.
Men ja tagga ner för att käk frukost mä mostern(fett soft vi var ensama hemma)
Käka o sen drog jag upp o tog en kall dusch , fett skönt!
vid 2 tiden kom Julius hem ,vi satt vid datorn snackad o så sen vid 4 tiden drog vi o hämta tjejerna från dagis.
Två timmar t vi hittade bilnyckeln men aja , tjejerna var hungriga så vi drog o åt på donken!
stan låg rätt så nära så vi bestämde oss för att tagga dit o kolla läget!
Hittade inte så mkt men 3 par byxor o en ring blev det!
men imorrn blire att tagga t stor stan o shoppa där! får säkert mä mig massa (hoppas jag iallafall)
sen vid 8 tiden rörde vi osss mot tågstationen för att hämta syrran .
så vi hämta henne o tagga hemmåt! sen dess har jag suttit vid datorn o snackat mä moster o syster, fett skönt!
Men nu ska ja ner o kolla läget. Men först ska ja ta kort på det jag köpte. Puss
efter duschen!
efter stan, jag o Miaa.
efter duschen.
melissa ja o mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0