hej vi e sportiga av oss, o inte du nänänänänä hejdå :D

Hälläw shabab!
jag e glad men fråga inte vrf , ja borde vara sur men jag e glad! äre bra eller dåligt?
åååh jag e lycklig , men ja vne vrf.
Uft aa ni förstår vad jag menar .
asså heeeeeejjj jag är glad :'(
Klappa händerna när due riktigt glad ... eller äre borsta tänderna?
åååh Gud vet .
Iallafall , vakna 8 somna om t 11 satt vid datan t 1 , då ja o Diana drog ner t de andra tjejerna ..
Vi tog en coop runda igen.. fett skönt! näe näe det verker inte i benen , näe absolut inte.
e iallafall efter att vi jogga färdigt , tagga vi upp t Magda drack vatten o sen ner t deras gård o tog de lugnt lite.
Senare vid 2 tiden bestemde vi oss för att dra t adwar o köpa lite gött.  köpte o tagga upp t Dianas gård.
Satt o snacka skit om folk ... näe drev bara , eller intee .
vid 5 drog vi alla hem , kom hem åt en macka o satt vid datorn , träna lite. O sen tagga ja in o duscha , kom precis ut.. eller aa precis o precis.
o nu sitter ja o tittar på min turkiska mosälsäl (serie) hehe o väntar på att mamma ska fixa klart mäzän.
MenMen  häydööööö vi hörs senare!
söta? aa!
abba vilken söt näsa!
min söta murnipurni!
ää sluta mobba oss, aa vi har solat för mkt! kolla så blåa vi har blivit. men ää sluta . men sluta mobba oss :'(
åååååh mitt hjärta så jävligt söt!!!!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0