"Kalla henne för vacker, istället för het, hon är en kvinna ingen temperatur".

Jupp ni läste rätt , om det som stod i Diana's inlägg.
imorrn blire idre för min del ! stannar där i ca.  5dagar så ingen bloggning för min del. o aa ja trodde de skulle va 3 dagar.
Ja var så seg att ja sa t mamma o fylla i ledighet's lappen med 3 dagar.
uft , aja förklara det för dom när jag är tillbaka i helvetet .
ÅÅh jag bara längtar så sjukt mycket men ändå inte. Venne vrf. kanske för rädd för Diana's öga? haha näe men aa.
Jo va har ja gjort idag, städat , packat , ätit , duschat , hem t diana mä tjejerna , t adwar o ica o handlat saker t imorrn, hem , suttit mä kusinerna som var bjudna här de drog för en stund sen , tittat på Arab Idol.. fan min man åkte ut :'( & o så ligger ja här o drömmer om imorrn medans ja bloggar.
ja känner att förkylningen är påväg :'( jag DÖR , andas som en åsna.
ska in i skype typ nu o se ifall ngn orkar skypa mä mig hahaahha , helt forever alone är jag.
ee bajs ja måste gå ta ngn medicin nu , vi hörs kanske senare om inte så om 5 dagar.
Pözz<3
hej jag hade tråkigt på SO lektionen, hejdå :)
zkölän.
saknar kitty rummet i norrköping & mina bejbisar:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0