frågor o svar, orkar du it läsa gör inte det då . Inte ja som förlorar på de.

1. Hur gammal är du om fem år? 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Diana , sara & nina.

3. Hur lång är du? 153 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? ja vne .

5. Vem ringde du senast? min baba

6. Vem ringde dig senast? *******

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? va görru **** ?:*<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Lite olika. när jag är ensam prata i lur annars messa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? en kvart sen?

11. Vilken ögonfärg har du? melerade ögon, bruna gröna.

12. När vaknade du i dag? hmm 13.00 tror jag? :O

13. Vilken är din favoritjulsång? -

14. Vilken är din favoritplats? hemma.

15. Vilken plats föredrar du minst? platser där ja har varit med om dåliga händelser.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ja vill helst bo utomlands , om inte så i en stad där majoriteten utav befolkningen är svenskar .

17. Vad skrämde dig om natten som barn? -

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? mina egna skämt om bassam -.-

19. Hur stor är din säng? -

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? -

24. Vilka städer har du bott i? s-tälje , norrköping , örebro & qamishli

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ute skor , hemma strumpor .

26. Är du social? ja , det beror på med vem eller var jag är.

27. Vilken är din favoritglass? choklad glass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? ingen favorit.

29. Tycker du om kinamat? nej.

30. Tycker du om kaffe? nej.

31. Vad dricker du till frukost? vatten , te , juice

32. Sover du på någon särskild sida? näe , olika.

33. Kan du spela poker?nej

34. Tycker du om att mysa/kela? mysa aa.

35. Är du en beroendemänniska? njaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? aa.

37. Vill du ha barn? aa helst 2, en pöjk o en flicka

38. Kan du några andra språk än svenska? arabiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet för att sola o promenera annars bassängen.

41. Vad spenderar du helst pengar på? det jag behöver.

42. Äger du dyrbara smycken? dyrbara? typ guld... aa . ifall de är så du menar.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top model sverige , lyckan i LA.

44. Kan du rulla med tungan? näee

45. Vem är den roligaste människan du känner? farbror.

46. Sover du med gosedjur? min kudde är bästa gosedjuret.

47. Vad har du för ringsignal? olika

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? näe, tror it dä.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? inget.

50. Flirtar du mycket? -

51. Kan du byta olja på bilen? nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? började med en flera veckor sen, inte så förtjust i böcker men den heter typ ett ål i skälen.

54. Läser du dagstidningen? nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? aa du vet värsta dansgolvet.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? ingen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hmm , ja vne .

59. När var du i kyrkan senast? hehe? några veckor sen? :O måste börja gå dit oftare..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? VAR "Renas"

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? aldrig.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? hahaha pappa köpte precis comviq t mig, väldigt speciellt hahahahaha drev , ja venne.

63. Vad lyssnar du på just nu? Sebastian krantz ft michaela osberg - ypu belong to me (favorit) .

64. Har du varit med i tidningen? ja vne , tror it dä.

65. Vad är det konstigaste du ätit? kött.

66. Vem såg dig naken senast? min spegelbild, vem ska se mig naken?!

67. Vad är det för färg på din tandborste? lila&vit.

68. Hur imponerar man på dig? hmm ja vne ..

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? det beror på hur ledsen lr vrf.. men Diana , Murn. o så messar ja importen bassam ibland.

70. Har du någon piercing? I öronen

71. Din största vinst? mitt underbara liv, min härliga familj o mina vackra vänner . Det bästa som finns. Bästa vinsten.

72. Civilstånd? singel...

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook o några bloggar.

74. Är du fåfäng?om ja bara visste vad det var .

75. Ångrar du någonting du gjort? njaaaa , näee kanske

76. Hur gammal är din pappa? hmm 39 tror ja?

77. Vilket är ditt drömjobb? advokat , haha.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? träffa JUSTIN!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? -

81. Svär du ofta? nej, gjorde det men försöker göra det så lite som möjligt o ja verkar lyckas. förruto när ja får min häbbe.

82. Sverige när det är som bäst? En solig sommardag , eller en kall! "snödag"

83. Kan du åka slalom? aa.

84. Vad har du ätit i dag? popcorn , chips o nötter, fett nyttigt jag vet.

85. Vad har du för utbildning? -

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ja vne, hela kroppen typ.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? -

88. Vilken är din bästa egenskap? hmm? att jage snäll? :O :O :O

89. Vilken är din sämsta egenskap? ja är inte ärlig när någon frågar mig hur jag mår, det kommer alltid fram "de bra" fast änn det inte är så ibland.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? -

91. Saknar du något? Ja!!!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja , självklart

93. Vad gör dig ledsen? Orättvisor, folk som behandlas illa . När mina vänner o familj mår dåligt o ja inte kan göra ngt åt de.

94. Vad gör dig glad? nästan allt i mitt liv, folks leenden.

95. Har du varit gift eller förlovad? är förlåvad med Justin , vi gifter oss snart :)

96. Vad ska du göra i helgen? -

97. Vad är det knasigaste du gjort? pallat svarat på de här frågorna.

98. Vad har du för laster? -

99. Vem är din förebild? jag är min egna förebild. eller människor som jag tycker gör rätt , som behandlar andra med kärlek & respekt.

100. tjejer du kan lita på? mama, diän , syrran , nina, murn , natta ,zära , tinä, karro. O så på mig sj!! hähä.

101. killar du kan lita på? kusin , simon. annars Bässäm & *****

102. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? gå käka något.

 

och diän, nej det gick inte att göra bilden större.


Kommentarer
Postat av: anonym

kan du lägga upp en bild på dina föräldrar

2012-03-26 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0