döm mig inte efter alla rykten du hör, lär känna mig istället och bilda en egen uppfattning om mig 2

Godmorgon, lr för min del i alla fall. Vakna för en stund sen.
Fan vad jag sover mycket det här dagarna , kanske lite "ta igen" grej från idre där vi la oss sent o vakna tidigt .
haha vem vet ..
har it gjort mycket sen ja vakna, har ba  borstat o suttit vid datorn , känner mig som datanörd nuförtiden.
Menmen ska ta o platta håret strax efter det här, har it gjort det på 2 veckor eller ngt.
Håret har fått vila rätt länge nu, men ja börja faktiskt älska mitt vanliga hår.. hehe .
menmen efter det plockar jag nog ut ngt att klä på mig också, sen får vi se vad som händer.
ifall man sitter hemma eller drar ut någon stans, vill verkligen ut i de härliga vädret!
men fan vad man saknar syriens väder också . fanfanfan.
aja plattången väntar på att få bränna upp mitt håt.
hähä vi hörs nog om en stund!
Pusshej.
Min vackra älskling.
ja & SändyPändy i idre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0