vi ses snart igen , min älskade vackra ängel!

Det MÅSTE alltid hända ngt som förstör min glädje , vrf Gud . VRF? :'(,
fick precis veta utav mormor att min barndom's vän dött utav canser!
åå Gud :'( , ska ta o ringa hennes föräldrar nu .
vet ni vad jag fick veta, hennes mamma vill att jag åker ner t syrien .. hon säger att hon ser henne i mig hon vill krama om mig o ja vne vad... fett synd , men läskigt.
De bästa är att jag inte ens vetat om att hon hade sjukdommen . hann inte ens snacka mä henne för sista gången .
åååh men nu ringer vi.
Vi ses snart i, som sagt så tar Gud sina vackra änglar först. Han tar säkert hand om dig!
det var nog bättre så :'(
R.I.P Azig 9/3-12 , datumet kommer alltid finnas i minnet o samma sak gäller dig min vackra ängel<3
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0